Interesującą formą teatralną w pracy z dziećmi jest teatrzyk obrazkowy kamishibai. Jest to metoda dramowa, będąca formą pośrednią, integrującą oddziaływanie opowiadania, inscenizacji i teatru lalkowego. Z taką metodą pracy zostali zapoznani uczniowie klas I-III. Wychowawczyni klasy II, Beata Żelechowska, zapoznała uczniów z historią powstania kamishibai oraz przedstawiła opowiadanie pt.:”Puchate i Kolczate”, ukazujące dobre
i złe relacje pomiędzy ludźmi. Również uczniowie klasy drugiej przedstawili swoim kolegom teatrzyk kamishibai na podstawie lektury
„Doktor Dolittle i jego zwierzęta”.
Drugoklasiści samodzielnie przygotowali ilustracje oraz napisal
do nich tekst na podstawie lektury.
Praca z teatrzykiem kamishibai daje dużo radości oraz zapewnia pewność siebie, co prowadzi do poczucia sukcesu i integracji grupy
poprzez wspólne działanie.