Gimnazjaliści z klasy IIIb w Zielonej Górze

Dnia 17 czerwca 2015 r. pojechaliśmy na wycieczkę do Zielonej Góry. Wraz z naszą wychowawczynią, panią Anną Marciniak oraz panią Agnieszką Nowaczyk, spędziliśmy bardzo miły dzień, poznając jedną ze stolic Ziemi Lubuskiej.

Spacerując po zielonogórskim rynku podziwialiśmy zabytkowy ratusz, kamienice oraz jeden z najstarszych kościołów w Zielonej Górze, Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej. Na deptaku zrobilismy sobie wspólna fotkę pod pomnikiem Bachusa, a na naszej drodze co rusz spotykaliśmy małe Bachusiki. Udaliśmy się też do Muzeum Ziemi Lubuskiej. Zwiedzaliśmy m. in. Muzeum Dawnych Tortur, Muzeum Wina, galerię witraży, salę zegarową, galerię piastowskich książąt Śląska Lubuskiego, wystawę sztuki sakralnej oraz wystawy fotografii.

Następnie udaliśmy się do Galerii Rozrywkowo-Handlowej Focus Mall, gdzie zobaczyliśmy Wystawę Iluzji Optycznych a największą atrakcją był seans filmowy w Cinema City. Film pt. „San Andreas”, który obejrzeliśmy w 3D, wywarł na nas ogromne wrażenie.

Wracając na dworzec PKP obejrzeliśmy odnowioną Palmiarnię i ze wzgórza podziwialiśmy panoramę miasta.

Przekonaliśmy się, że Zielona Góra to bardzo ciekawe miejsce.